Sinterklaas in Korea! :D - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu Sinterklaas in Korea! :D - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu

Sinterklaas in Korea! :D

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

10 December 2004 | Zuid-Korea, Seoel

Jaaa! Ook wij hebben Sinterklaas gevierd hoor!

Zaterdagavond 4 December met Saskia, Ingrid, Renee, Peter, Fernando, Pieter, Maite, Steef en Vero (allemaal Nederlanders uiteraard) uiteten geweest en daarna in de bar uitbundig de Sint stemming ingezet!

Iedereen had voor 10.000 Won een aantal cadeautjes gekocht en leuk ingepakt. Verder stond de tafel vol met opgestuurde pepernoten, schuimpjes en spekjes.

De hele avond druk bezig geweest met het spelen van het 'dobbelsteen spel'! Er waren een aantal 'aparte' opdrachten geschreven die volbracht moesten worden als er 7 gegooid werd! Verder werden elkaars cadeautjes soms afgepakt, moesten er sint liedjes gezongen worden of moest men cadeautjes weggeven.. Sommige cadeautjes waren overduidelijk iets populairder dan anderen! ;) Na de Sint viering een gezellige, Westerse-stijl, bar in gedoken.

Afgelopen woensdag hadden Vero, Maite, Steef en ik ons lang geplande girlzz avondje!! Pizza besteld, filmpjes gehuurd en lekker op de bank in de lounge op de meiden verdieping neergeploft. Uiteraard in pyama! Ook de 'stiekem mee ophoog gesmokkelde' soju en bier mocht niet ontbreken! :P Eerst Gothika gekeken, gevolgd door Stuck on You en vervolgens Dawn of the Death. Maite, Vero en ik zijn het er overeens dat het een BIZARRE film is!!!

Ik moet er nu vandoor, want ik ga met m'n Koreaanse klas een weekendje richting Jinju, waar de ouders van mijn lerares wonen! Ongeveer 4 uurtjes met de bus richting 't zuiden. FIELD TRIP!! :D

• 10 December 2004 - 14:29

Pia:

Nou veel plezier dan maar Deb in Jinju.Spreek je later.

mams

• 10 December 2004 - 15:52

Ilse:

Have fun! x

• 13 December 2004 - 09:01

Chris:

Ja en toen was het weekend alweer afgelopen en komt het wel erg dichtbij dat je weer naar NL komt! Dat zal wel een dubbel gevoel zijn!
    Maar dan moeten wij maar snel weer BIZARRE films gaan kijken! en ENGE!
    kunnen we ze weer eens samen op de kast jagen! hihi, veel plezier nog de laatste paar weekjes!
    liefs

• 14 December 2004 - 10:14