Halloween!!! - Reisverslag uit Vermont, Verenigde Staten van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu Halloween!!! - Reisverslag uit Vermont, Verenigde Staten van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu

Halloween!!!

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

02 November 2001 | Verenigde Staten, Vermont

Mijn dagje Ben & Jerry’s met alle exchange students en the student counsil was SUPER!!! Ja, je hebt immers niet elke dag Vermonsters voor lunch! (een emmer met 20 scoops ice-cream, slagroom, chocolate chip en peanut butter koekjes, caramel en een hoop zooi!) Daarna zijn we naar de Mac. Donalds gereden! (zie het maar als…toetje!)
’s Avonds was het fieldhockey dinner, met natuurlijk nog veel meer zoete troep…… Ongelooflijk hoeveel ‘dessert’ Amerikanen eten!
Ergens in Oktober, toen ik een lang weekend had, ben ik met Cecile en Jacky gaan shoppen in Burlington, ben ik bij een aantal mensen thuis een film gaan kijken, ben ik met m’n ‘hostdad’ naar de VIP Premiere van de nieuwe bios geweest: Hearts in Atlantis en heb ik samen met Heidi en Jacky een chocolade taart gebakken voor Cecile die de dag daarop 18 werd! We hebben haar tijdens lunch verrast met de taart incl. kaarsen, waar de vonken vanaf vlogen!
MENSEN IK BEN EEN SLANG IN DE TUIN TEGENGEKOMEN! (serieus een echte! Maar, ja als ik jullie vertel dat er hier ook beren in het bos rondlopen zal die slang jullie wel niet meer verbazen!)
Toen ik voor m’n U.S.History enrichment mocht kiezen uit de onderwerpen Reconstruction, Constitution of World Trade Centers dacht ik creatief te zijn! Laat ik de World Trade Centers eens uit tandenstokers gaan bouwen! Duzzzz echt noooooooit meer!!!! Ik heb er #$*!&%$ 6 uur over gedaan om 1.750 tandenstokers aan elkaar te lijmen!!!!!!! (dat heeft me dan wel weer een A++ opgeleverd! ;)
Afgelopen vrijdagavond was the HALLOWEEN-dance op school. Ik was een skelet en heb me, natuurlijk weer op sokken, prima vermaakt! Afgelopen weekend is dan ook de discovery tours informatie gekomen. Ik hoop ergens in maart/april de sneeuw een weekje te verlaten en naar een warm oord (Hawaii???) te vliegen…..
Zondag hadden we een grote PUMPKIN PARTY! Alle exchange students en families uit de hele staat, Vermont, waren hier naartoe gekomen om alvast in de Halloween sfeer te komen d.m.v pompoenen carven. Het was echt super gezellig! Er was zelfs een jongen uit Finland die Martine en ik op language & culture camp al ontmoet hadden. Ik moet zeggen het carven van een pompoen is een hele ervaring…….vooral is het buiten –5 Celcius is en je met je handen die ijskoude oranje drap eruit moet halen! Toch een hoop lol gehad, ondanks alle bevroren ledematen.
30 Oktober hebben we m’n verjaardag al een beetje gevierd, aangezien Halloween al druk genoeg zou zijn. Ik werd door m’n gastgezin verrast met een zingende chocolade taart (3 lagen), een bos bloemen met een happy birthday ballon en een hoop cadeautjes. Ook de 2 postpakketten uit Nederland opengemaakt, die m’n ouders en m’n tante opgestuurd hadden …..een hoop cadeautjes, SINTERKLAASARTIKELEN EN DROP!!!!!! ONTZETTEND BEDANKT!!!! ’s Avonds zijn we naar cilley hill geweest. Een plaats waar honderden gecarvde pompoenen in de heuvels staan en in het water drijven! Echt ongelooflijk gaaf in het donker!!!!!
Toen ik op m’n verjaardag wakker werd hingen er 12 heliumballonnen in m’n kamer en stond er een vaas met blauwe stenen op de bodem en een plant on top op m’n bureau. Toen ik de verjaardagskaart die ervoor stond weghaalde zag ik dat er een paarse, chinese vis in het midden zwom! Nu heb ik dus een huisdier op m’n kamer!!!! Op school werd ik door verschillende mensen verrast met cadeautjes, brownies, kaarten en… in m’n lunchpauze werden er nog weer 6 heliumballonnen om m’n arm gebonden! (Er hangen nu 19 ballonnen in m’n kamer!) Ook de yearbook staff had taart gebakken!
Uit school ontdekte ik een bericht van Deb en Suus op ’t antwoordapparaat, thankx girls! Verder een tijd met m’n fam. Aan de telefoon gehangen en mezelf uitgedost voor m’n eerste trick or treat ervaring….. Foto’s komen later!
Het eerste uur bij de deur gezeten om snoep uit te delen en de kleintjes de stuipen op het lijf te jagen! (zoooo schattig die 4 jarigen in elven pakjes!) Uiteindelijk zijn Josh en ik er zelf op uitgetrokken, in de sneeuw…. Na zo’n anderhalf uur en doorweekte kostuums een aantal kilo snoep verzameld!!!! Trick or treaten is echt SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een ontzettend gave/speciale verjaardag gehad, iedereen heeeeel erg bedankt!!!!!! Volgend jaar ben ik er uiteraard weer bij om de kroeg in te duiken, maar nu zullen jullie d’r een paar extra voor mij moeten drinken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 127217

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 19 September 2014

Peru & Bolivia

17 September 2013 - 01 Oktober 2013

Honeymoon: Tanzania & Zanzibar

01 September 2012 - 30 September 2012

Australië

21 Augustus 2011 - 10 September 2011

Mexico, Guatemala & Belize

31 Oktober 1983 - 12 Februari 2011

Overige bestemmingen

21 Augustus 2010 - 04 September 2010

China, Tibet, Hong Kong & Phuket

09 Augustus 2009 - 27 Augustus 2009

Zuid-Afrika & Swaziland

21 Februari 2009 - 08 Maart 2009

Florida & de Bahama's

08 Augustus 2008 - 27 Augustus 2008

Costa Rica & Panama

15 Augustus 2007 - 28 Augustus 2007

Griekenland: Kreta

03 Oktober 2006 - 22 December 2006

Vrijwilligerswerk in Guatemala

20 Augustus 2006 - 06 September 2006

Thailand & Cambodja

20 Augustus 2004 - 21 December 2004

Uitwisseling Zuid-Korea

05 Februari 2004 - 12 Februari 2004

Egypte

15 Juli 2001 - 15 Juli 2002

High School Year USA

Landen bezocht: