Bijna naar Guatemala! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu Bijna naar Guatemala! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu

Bijna naar Guatemala!

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

23 September 2006 | Nederland, Lisse

Hallo iedereen!

Zoals jullie ondertussen vast allemaal wel zullen weten ga ik over 1,5 week richting Guatemala om daar vrijwilligerswerk te doen voor de stichting Caras Alegres. Caras Alegres betekent in het Spaans vrolijke gezichten en ondersteunt vrouwen en kinderen die veelal op de armoedegrens leven. Guatemala is namelijk één van de armste landen van Latijns Amerika. Zestien procent van de bevolking leeft van minder dan een dollar per dag en ruim eenderde van minder dan twee dollar. Doormiddel van het uitvoeren van verschillende projecten, namelijk kinderopvang, het vrouwenbegeleidings-programma en het gezinsondersteuningsprogramma, probeert de stichting hen een positieve kijk op de toekomst te geven. Voor meer informatie over de stichting en de projecten: www.carasalegres.org

Zelf ben ik al druk bezig met het verzamelen van benodigdheden voor de kinderen en families die de stichting ondersteund. Helaas mag ik niet meer dan 20 kilo bagage meenemen. Om toch een nuttige bijdrage te leveren, wil ik proberen geld in te zamelen en dit in Guatemala aan Caras Alegres aanbieden. Iedereen die een steentje wil bijdragen kan dat doen via rekeningnummer 35.72.96.478 ten name van Debbie Bakker, onder vermelding ‘Caras Alegres’.

Tijdens mijn verblijf zijn op deze website uiteraard al mijn belevenissen weer te volgen!

Adios! Debbie

• 23 September 2006 - 21:35

Pia:

Haha ik ben lekker weer de eerste.Deb ik hoop dat je dat je veel steentjes krijgt om deze mensen te helpen.Liefs mams

• 24 September 2006 - 15:59

John En Anjo:

Dag Debbie

We zullen wat overmaken!

• 26 September 2006 - 18:25

Maite:

hai Deb!
    Wow, net even de vorige reis gelezen en bekeken! Super zeg! Nu alweer bijna het volgende avontuur voor de deur. Ik zal je belevenissen zeker bij gaan houden! Veel liefs, Maite

• 01 Oktober 2006 - 14:54

Esther:

he debbie!

Veel plezier! we zullen op Pieter passen.En natuurlijk maken we wat over voor de kids daar.

Liefs es

• 02 Oktober 2006 - 07:52

Anne:

He Debbie!Ik heb je site gevonden hoor...Leuk,kan ik al je reisverhalen lezen!!

Mucho Suerte en Guetamala con el curso de espanol y con el trabajo!!Cuanto tu esta en Holanda en Deciembre vamos a Choices para beber mucho vino!!

Hasta Pronto y un beso,Anne

• 02 Oktober 2006 - 14:36

Joosje:

Hola Guapa,
    Heel veel succes en plezier in Guatamala! Ik zal aan je denken hier in Antwerpen..
    Besos!

• 02 Oktober 2006 - 16:52

Frank:

Hey Debbie, Leuk en handig zo'n site. Was gezelig zaterdag gaan we zeker even overdoen als je terug bent in Nederland! Veel plezier en succes maar dat zullen wij op deze site wel lezen allemaal. Je hebt in ieder geval de dropjes! groetjes en kus

• 03 Oktober 2006 - 17:53

Em:

He deb!
    Tis al bijna zover... :D Heel veel plezier girl en maak er wat moois van.
    Liefs Emmy

• 05 Oktober 2006 - 09:48

Esther:

hoi hoi! veilig aangekomen?
    Op dit moment zit je vast te wachten op je volgende vlucht!Hoop dat de tijd snel gaat en je er snel bent. goeie reis verder!
    Liefs es

• 05 Oktober 2006 - 12:20

Pia:

Als je dit leest,hoop ik dat je veilig op de plek van bestemming bent.Wat een lange reis he!!Laat maar gauw iets van je horen.Liefs mams

• 05 Oktober 2006 - 17:25

Pieter:

Hola D.D. Ik hoop dat wanneer je dit leest, je een veilige/rustige reis hebt gehad (zonder de gevreesde reisziekte). Ik heb zojuist je eerste cadeautje open gemaakt en het staat al op mijn nachtkastje; leuk leuk!!!!! Dank je wel!!! Doe je rustig aan daar je eerste avond? Niet stiekem gelijk het wilde nachtleven van Guatemala-city in gaan hé ;) X

• 06 Oktober 2006 - 13:22

Saskia:

Heej girl!

Hoe is je trip gegaan?? Jou kennende heb je waarschijnlijk al weer 1000 avonturen meegemaakt. Hier alleen maar regen, dus je mist in elk geval niets! Ik ga me klaar maken voor de vrijdagmiddagborrel ;)

kus sas

• 07 Oktober 2006 - 17:23

Rodrigo:

Es oficial. I´ll fly to town sunday the 15th and be giving some courses from monday ´til tuesday and come back early on friday. Gotta meet. !Escribe! rodrigohm@gmail