Mid Terms..... :S - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu Mid Terms..... :S - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu

Mid Terms..... :S

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

20 Oktober 2004 | Zuid-Korea, Seoel

Misschien maar weer eens tijd voor een nieuw berichtje op de site...  (Ook wel Studie Ontwijkend Gedrag genoemd)

Zoals Veronique al vermeld had zijn we inderdaad vlak na Jeju met 'Korea Day' naar een soort park buiten Seoul gegaan waar we met Koreaanse families aan 'chestnut gathering' hebben gedaan! Mijn gezin bestond uit een moeder, een jongetje en een meisje die allemaal nog vrij goed engels spraken! Het was echt zoooo koud buiten die avond! Zeker tijdens de BBQ! We hebben ons dus grotendeels bij het kampvuur staan verkleumen...

Verder ook eens ervaren hoe het is om te shoppen op Dongdaemun Market, waar het meeste redelijk goedkoop is en we uiteraard weer wat hilarische momenten beleefd hebben tijdens het passen van wat kledingstukken onder de 'pasrok'!!

Vorige week zaterdag was verder hier in de I-House het water van 9.00 tot 0.00 afgesloten en dat zorgde voor de meest vieze taferelen!!! Ga maar eens na hoe de toiletten en douches eruit zien nadat 200 studenten vrijdagavond/nacht in de kroeg hebben gezeten en/of teveel Kimchi hebben gegeten.. Juist - smerig dus! Pieter en ik zijn dus maar lekker een dagje naar Lotte World gegaan, waar we de hele dag in allerlei attracties hebben doorgebracht!

Dinsdags ben ik met Veronique 'even' naar onze stamkroeg gegaan waar we vervolgens uitgenodigd werden door 2 Koreaanse jongens die voor de hele avond onze rekening betaald hebben! Waarschijnlijk vonden ze het wel interessant dat we westers zijn! :D Was erg gezellig in ieder geval!

Vorige week vrijdag zijn Pieter en ik op dinner cruise geweest over de Han River! Echt het beste eten (buffet) wat we in tijden gehad hadden! Zaterdags was er aan dezelfde rivier een gigantisch vuurwerk spectakel waar ongeveer 200.000 mensen aanwezig waren. De metro zat echt bomvol en overal liep beveiliging!!

Deze week is de week van de MID-TERMS, oftewel studeren, stressen en iets minder uit. Er zijn nog nooit zoveel mensen in en rond 't I.House geweest als deze week...

Maandag moest ik voor Korean Aesthetics een gedicht voordragen. Dat was dus nogal makkelijk, dus die A+ was al snel verdiend! Dinsdag verder m'n Culture & Communication tentamen, ook zeer goed te doen! Koreaans is echter 3 dagen (dinsdag, woensdag en donderdag) en dat is echt een ramp! Vandaag o.a. m'n mondeling/interview gehad, maar 't voelt af en toe nog steeds alsof er Chinees tegen me gesproken wordt... Nog 1 dagje te gaan en dan maar duimen....

• 20 Oktober 2004 - 16:33

Debs:

Haaaaay! ik word zo jaloers van al die foto's met die blote shirtjes! ieie het was hier gister maar 5 graden:( morgen gaan we naar brugge!!! k ga wel ff kijken of ze daar ook leuke kaarten hebben! kiss kiss

• 20 Oktober 2004 - 17:00

Ilse:

Heej meis! leuk verhaal weer! enne.. ik zal hard voor je duimen hoor! succes! kuss

• 20 Oktober 2004 - 19:39

Pia:

Leuk weer nieuwe foto's.Het lijkt wel of je in Egypt bent Deb met die sluier.Je kan zo weer op de quarts gaan rijden.xxjes mams

• 21 Oktober 2004 - 15:04

Cristel:

heej debs!
    je speelt dus toch stiekem nog wel een beetje de hardwerkende student ;)
    Succes!!!
    Liefs, cris

• 21 Oktober 2004 - 17:53

Oma Henny:

Ja dat had je niet gedacht he?Ik ga morgen naar Bankon dan naar Taipeh om te slapen,zondag in Bali.Liefes en dikke kus.Oma

• 22 Oktober 2004 - 13:04

Tante Carla:

Hoi, Debbie. Hoorde van oma dat ze je nieuwe vriend op de website had gezien, dus ik dacht: die wil ik ook wel even zien!
    Leuke knul,hoor! En smoorverliefd (allebei) zo te zien! Geniet ervan. Tot gauw!

• 23 Oktober 2004 - 08:55

Mekju:

He Deb, have fun on jullie trip, enne laat morgen maar iets weten.
    Zie je

• 23 Oktober 2004 - 15:15

Ilse:

heej meis! lekker weekend nu? hoe zijn je tentamens gegaan? ben benieuwd! have fun met alles wat je gaat doen! kuss

• 25 Oktober 2004 - 11:43

Sojuqueen:

Hee Debbie debbie debbie,
    schiet eens even oohop!
    We moeten naar de kroeg toe,
    want de soju moet nog op!

• 25 Oktober 2004 - 11:44

Deb:

Jahaaaaaaa, ben bezig!! ;) Heb b.t.w. m'n koreaans gehaald mensen, dus daar moet op gedronken worden HIHAHOO!! :P

• 26 Oktober 2004 - 10:07

Vero:

Hee Deb, gefeliciteerd he!! zowel met koreaans als met Engeland natuurlijk!!

Daar moet op gedronken worden!!

• 26 Oktober 2004 - 10:32

Pia:

Deb van harte gefeliciteerd met je stageplaats in Engeland.Ik heb gelijk je vader gebeld,hij vindt het ook super voor je.Zo heb je weer wat te vieren hé??xxxjes mams

• 26 Oktober 2004 - 18:03

Erie:

Hallo die Debbes,leuk dat je weer een beetje bij de mensen komt.Congratulations met alles,ook met P.Hoe vond je Oma,Of zij dat ook op de t.v. kan krijgen vroeg ze.Gr.J en E

• 26 Oktober 2004 - 18:48

Ad:

Deb super dat je weer wat dichter bij komt. Ik heb al gesurfd op de sites Hotels Norwich. Er zijn er heeeeeeel veel, welke is het?? Kusjes paps

• 26 Oktober 2004 - 20:30

Ilse:

Heej debs! wat lees ik nu? stageplaats in engeland? vertel eens! ben nieuwsgierig! kus

• 29 Oktober 2004 - 13:37

Tanja:

Hey deb,
    Ik liep een beetje achter met al je verhalen, maar zit nu een uur (als het niet meer is) achter de computer om alles in te halen!!! Wat cool dat je naar JUJU-eiland (ofzoiets) bent geweest. Het ziet er echt super uit. Hoe zijn je mid-terms gegaan? Wat een verhalen!!! Echt super!! Veel plezier nog!!! Doei doei,Liefs Tanja