THE END..... - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu THE END..... - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu

THE END.....

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

21 December 2004 | Zuid-Korea, Seoel

Afgelopen weekend, na de drukte van de finals, nog even een dagje met Pieter naar Everland geweest! Erg gezellig! Rollercoaster ritjes, safari park in gegaan waar de beren tegen de bus opklommen, met een opblaasbare eend van een besneeuwd bergje afgevlogen en een prachtige vuurwerk/laser show gezien.

Verder is Vero's moeder donderdag gearriveerd en hebben we haar op een zeer goede manier aan de soju geintroduceerd! ;)

Gister was m'n laatste Koreaanse les, raar hoor dat ik zoooo lang heb geleerd voor een taal die ik waarschijnlijk nooit meer ga gebruiken... Nog 1 echte flinke stapavond gehad met meer dan 50 mensen uit de I-House en voorafgaand nog even heel spicy gebarbequed nu het nog kan! Toen ik in de bar zat belde Sonsengnim (in het koreaans, jaja!) en vroeg ze of we vandaag nog tijd hadden omdat ze toch nog even met ons uit wilde! Ik ga dus zometeen nog eventjes naar de Norrebang met m'n klas en dan met onze lerares nog even de bar in! :)

Vandaag zijn er al een hele hoop mensen vertrokken. Overal rollen koffers door de gangen, zijn mensen aan het schoonmaken en uitchecken en worden er overbodige spullen weggegooid. Er hangt een hele rare sfeer op het moment.

Nog 1 nachtje te gaan en dan trek ik hier zelf ook de deur achter me dicht. Na een lange reis en een nachtje in Moscow hoop ik donderdagochtend rond 10.45 aan te komen op schiphol...

Tot snel! Anneyong hi keseyo!

• 21 December 2004 - 16:57

Pia:

Deb,ik vind het heerlijk dat je weer even thuis komt.Een hele goede reis en we zien je donderdagochtend.Ik heb m'n dienst overgedaan aan iemand anders.Liefs mams

• 21 December 2004 - 21:56

Erik:

He deb, goeie reis alvast! Nog bedankt voor de leuke mailtjes van afgelopen maanden en vast wel tot bels, mails of ziens! x Boon

• 22 December 2004 - 00:58

Vero:

He Debje,
    heb je net samen met de "Maastrichtenaren" zien vertrekken, raar hoor!!! Hele goede reis, sterkte en succes in Moskou en tot in Januari in ons koude kikkerlandje!

Zal wel raar zijn deze 2 weekjes zonder jullie allemaal, ga jullie zeker missen!!

• 22 December 2004 - 09:56

Chris:

Tja, dat was het dan alweer! als je dit leest ben je misschien in moscow of misschien al wel in Nederland! Hoop dat ik je heeel snel zie!
    KUS chris

• 22 December 2004 - 12:40

Fleur:

jeetje deb, dat is snel gegaan he!!k hoop je snel weer te zien, goeie reis en een hele dikke kus

• 22 December 2004 - 20:59

Petra Van Luijk:

He debje,
    Op dit moment zit je in moskou en hoop dat je na een hoop gedoe nu een hotel hebt. Nog een goeie vlucht naar Nederland en tot gauw. x peet

• 30 December 2004 - 03:21

Vero:

He Debski,
    smaken de aardappelen nog? Ik zal strakjes een extra portie bulgogi voor je bestellen!
    Ben trouwens weer 'thuis' (Sinchon dus) en het is echt kei KOUD!!!

Nou tot binnenkort, dan kunnen we weer 1 biertje gaan drinken ;-)

annjong

• 09 Maart 2005 - 13:41

Chris:

he debje! je moet weer eens updaten! straks ben je je website kwijt! zou zonde zijn! Of doe je er stiekum toch wat aan?!
    liefs chris