Eerste weekje in Vermont - Reisverslag uit Vermont, Verenigde Staten van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu Eerste weekje in Vermont - Reisverslag uit Vermont, Verenigde Staten van Debbie Bakker - WaarBenJij.nu

Eerste weekje in Vermont

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie

28 Juli 2001 | Verenigde Staten, Vermont

Zaterdagochtend om 10.00 am werd ik opgehaald door Jim, Sarah, Faith (15), Josh (12) en Caitlyn (9). (Ze hebben trouwens ook een hond, Ginger en een kat Merlin) Het was echt super, ze hadden ballonnen bij zich en bloemen! De dagen daarop doorgebracht in hun vakantiehuisje in Massachussets. Uit eten geweest, aan het strand gelegen en niet te vergeten geshopt!
Na een kort weekje richting Vermont gereden, gestopt om te shoppen en bij een kennis gegeten. Rond middernacht ‘thuis’. (Ondertussen zo’n 3 weken met koffers gesleept! ;)
Het huis is redelijk groot en in the basement is een dansvloer met spiegels aan de wanden, een computerhoek en mijn slaapkamer. Ruimte genoeg dus! Bij daglicht ontdek ik dat onze neighborhood min of meer op een berg ligt. De natuur is echt prachtig hier!!! De dagen erop krijg ik de kans om thuis te wennen en shoppen we gezellig verder. Ook doen Sarah, Faith en ik wat aerobics en steps, gaan we met de hele familie naar een outdoor concert, krijgen Faith en ik de kans om the basement te schilderen. (We zijn druk bezig met het decoreren van de wanden!) en heb ik m’n eerste poolparty. (zwembad) De afstanden zijn erg lang hier, alles moet met de auto. Het is hier normaal om voor de supermarkt een half uur te rijden.
Na een weekje thuis trekken we hoger de bergen in. In Greensboro hebben ze een familie huis midden in de bergen en bossen, een prima plek om te hiken. Een dag later komt ook Lael, hun oudere zoon (23) uit Colorado overvliegen. Een actieve week dit x. Ik heb heel wat tochten gemaakt! Hiken is echt ontzettend gaaf! Het lijkt erg op bergbeklimmen en er zitten vaak stijle stukken tussen. Als je slim bent neem je eten mee, dan kun je op de top picknicken! Na een weekje hiken, zwemmen en een bezoek aan de cheddar fabriek gaan we weer richting huis. Dit keer een tussenstop voor Circus Smirkus, een acrobatisch circus. Donderdagavond laat thuis gekomen.
Zaterdags Mount Mansfield gehiked, hier in de buurt. Dit is de hoogste berg in Vermont. We hebben er 7 uur over gedaan. Het was echt super!
Woensdag had ik een afspraak met m’n guidance counseler op school, vrijdag heb ik een barbeque + sleepover met de andere EF studenten in de regio en komende woensdag is m’n eerste highschool dag!